CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

make you feel my love

belog busuk!

Daisypath Anniversary tickers

love u all~~~

Thursday, August 29

Alangkah bahagia nya

Semalam, dengan tak sihat nya, dengan sakit nya, saya bosan so saya bukak laa external en.kubie.. Dalam tu banyak sangat pic kami yang lama lama, dari zaman sekolah, zaman hingusan, dr melaka, dr johor, dan sampai sekarang.. Baru ku sedar, masa berlalu sangat cepat, dari muka budak budak until sekarang, da menginjak dewasa, dah boleh jadi mak dan ayah orang.

Kadangkala rasa jeles tu timbul jugak sebab kawan kawan sebaya dah kahwin, dr kawan sekolah rendah, kawan sekolah menengah hingga kawan satu universiti. Well, jodoh dorang cepat sampai, jodoh saya je belum sampai sampai, mungkin sesat kot, xpe lah tu, nanti datang laa tu..

Teringat dulu conversation between me and him, dalam kereta that time,, on the way nak balik, im asking him either tahun depan okay x kalau nak kahwin, die ckp xsempat sebab banyak benda lagi nak uruskan, for him, family first,, so do i.. Me anak sulong, so better im focusing to my family first and my relationship. So kami decide 2 tahun lagi, bru plan nak kahwin.. Tu baru plan, tp xtahu lah jadi atau tak nye.. Kita sebaik3 perancang, Tuhan lagi Maha Perancang. Tak salah berharap dan merancang, tp biarlah biasa biasa saja.

N me teringat conversation dengan maksu,, she told me, nanti beli lah barang hantaran skit2, baru tak terasa duit keluar sekaligus, contoh macam kasut, handbag, perfume dan seumpamanya.. Takpe lah tu, bila dah rezeki stabil, InsyaAllah boleh la beli tu.. Separuh dari gaji pun boleh bt simpanan, kami ada satu akaun yang simpan duit tuk kahwin.. heheheh, tapi bila ada kecemasan je, guna duit tu.. ngehngeh,,

Tapi duit die lah paling banyak, sebab dia bekerja dulu dari saya, tp Alhamdulillah atas rezeki nie, dpt laa jugak save duit even xbanyak.. Pape pun, hidup nie harus positive, even macam macam dugaan dan halangan, Alhamdulillah dapat atasi nya dengan kental dan kuat.

Kahwin? now belum lg kot.. X sedia lagi nak jadi isteri, cita2 nak jadi wanita korporat hrp dapat dilaksanakan, dengan kerja sekarang, saya happy dan bahagia, dapat buat benda yang saya minat, me just follow the flow, Harap Tuhan mudahkan jalan saya,, Bak kata adik kesayangan saya aka ayumi jundi, orang yang kuat berusaha pasti senang dan dimurahkan rezeki.. Well, that true.. thanks sebab selalu teman k,kila yer sayang dan selalu bagi semangat,, :)

Me so happy now, dengan kehidupan sekarang dan bahagia pada masa akan datang.. XOXO

No comments: