CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

make you feel my love

belog busuk!

Daisypath Anniversary tickers

love u all~~~

Monday, March 25

Hanya Aku


Assalamualaikum .. setelah berhabuk blog ini ditinggalkan, sekarang aku muncul kembali.. mungkin disebabkan perasaan malas makin menebal n aku makin selesa berada di atas roda roda kehidupan. Namun, semua itu hanya sementara, bila bumi semakin tua dan aku semakin meningkat, tiba masa nya untuk aku menghambakan diri pada yang Esa. Jauh disudut hati, aku tidak ingin mengulangi segala kesalahan di masa lampau, aku ingin berubah.. Demi Allah, aku ingin merubah cara aku, aku ingin menambah pahala dan memperbaiki segala kekurangan dan kelemahan aku. Namun, siapalah aku. Hanya manusia biasa yang tak pernah lari dari kesalahan dan hasutan syaitan durjana. Segala nya terletak atas diri aku, hanya aku yang mampu mencorakkan hidup aku, hanya aku yang bisa merubah cara hidup aku, hanya aku yang tahu sama ada bersedia atau tidak untuk menempuhi hidup yang akan datang. HANYA AKU

#Bila bibir tak mampu berbicara, hanya pena yang menari

No comments: